function menu_items()
{
// Linknaam, link, info
return array (
array('Home', 'index.php', 'Algemene informatie'),
array('Meer info', 'info.php', 'extra informatie'),
array('Locatie', 'locatie.php', 'de locatie'),
array('Programma', 'program.php', 'het programma'),
array('Partners', 'sponsors.php', 'partners'),
array('Talen', 'talen.php', 'talen'),
//array('Nieuw in 2013', 'nieuw.php', 'nieuw in 2013'),
array('Oefenvragen', 'oefenvragen.php', 'oefenvragen'),
//array('Inschrijven', 'inschrijven_wachtlijst.php', 'inschrijven'),
//array('Inschrijven', 'inschrijven.php', 'inschrijven'),
//array('Teams', 'teams.php', 'ingeschreven teams'),
array('Reglement', 'reglement.php', 'reglement'),
array('In- en uitvoer', 'io.php', 'IO'),
array('Oefenwedstrijd', 'oefenwedstrijd.php', 'oefenwedstrijd'),
array('Pers', 'pers.php', 'pers'),
array('Organisatie', 'organisatie.php', 'organisatie'),
array('Contact', 'contact.php', 'contact')
);
}
function extra_menu_items()
{
// Linknaam, link, info
return array (
array('Uitslag', 'uitslag.php', 'De uitslag'),
array("Foto's en meer", "pers-2015.php", "Foto's en meer"),
//array('Winnaars', 'winnaars.php', 'De winnaars'),
array('Opgaven', 'opgaven.php', 'De opgaven')
//array('Fotos', 'https://www.facebook.com/media/set/?set=a.656676091036191.1073741827.105510269486112&type=1', 'De fotos')
);
}
function vorige_edities_items()
{
// Linknaam, link, info
return array (
array('Editie 2014', 'http://www.vlaamseprogrammeerwedstrijd.be/2014/', '6de editie in Gent'),
array('Editie 2013', 'http://www.vlaamseprogrammeerwedstrijd.be/2013/', '5de editie in Brussel'),
array('Editie 2012', 'http://www.vlaamseprogrammeerwedstrijd.be/2012/', '4de editie in Hasselt'),
array('Editie 2011', 'http://www.vlaamseprogrammeerwedstrijd.be/2011/', '3de editie in Kortrijk'),
array('Editie 2010', 'http://www.vlaamseprogrammeerwedstrijd.be/2010/', '2de editie in Gent'),
array('Editie 2009', 'http://www.vlaamseprogrammeerwedstrijd.be/2009/', '1ste editie in Leuven'),
);
}
?>
Vlaamse Programmeerwedstrijd 2015
Oefenwedstrijd
Na inschrijving krijg je toegang tot de oefenwedstrijd. Via deze oefenwedstrijd kan je vragen van vorige jaren indienen om je voor te bereiden op de echte wedstrijd. De oefenwedstrijd maakt gebruik van dezelfde web-interface als de echte wedstrijd, waardoor je je ook vertrouwd kan maken met hoe vragen ingestuurd en verbeterd worden tijdens de echte wedstrijd.
Dit jaar vragen we dat elk ingeschreven team minstens deze eenvoudige opgave ("MinMax") oplost via de oefenwedstrijd, om aan te tonen dat je vertrouwd bent met het soort vragen die gesteld worden op de programmeerwedstrijd.
Als een team 2 weken voor de aanvang van de wedstrijd deze vraag niet heeft opgelost via de oefenwedstrijd dan kan de organisatie beslissen om de inschrijving van het team te annuleren en door te geven aan een team op de wachtlijst.
De MinMax opgave is eenvoudig en enkel bedoeld om vertrouwd te raken met de manier waarop je programma moet omgaan met invoer en uitvoer. Hier vind je voor elke ondersteunde programmeertaal een voorbeeld van hoe invoer en uitvoer verwerkt moet worden.